ویژگی های دستگاه لیزر موهای زائد استاندارد
وبلاگی از جنس محتوا
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 58
:: باردید دیروز : 100
:: بازدید هفته : 159
:: بازدید ماه : 158
:: بازدید سال : 427
:: بازدید کلی : 1329
ویژگی های دستگاه لیزر موهای زائد استاندارد

اولین دستگاه لیزر در اواسط دهه 1999 مجوز رسمی گرفت و راه طولانی را پیموده است. اولین دستگاه های لیزر از فناوری دستگاه های امروزی برخوردار نبودند و فقط بر روی افرادی با موهای تیره و پوست روشن موثر بودند. با گذشت زمان دستگاه های لیزر موهای زائد مانند سایر دستگاه های پزشکی مسیر طولانی را طی کرده اند و امروزه انواع مختلفی از دستگاه های لیزر وجود دارند که می توانند بر روی تمامی اکستنشن های پوست و مو تاثیر فوق العاده ای داشته باشند.

بسیاری از کلینیک ها و مراکز درمانی دارای پزشکان متخصص هستند که لیزر موهای زائد را با استفاده از دستگاه های مختلف لیزر انجام می دهند. همه این دستگاه ها به طور کلی عملکرد یکسانی دارند اما ممکن است نتایج متفاوتی در پوسته های مختلف داشته باشند. پس برای گرفتن نتیجه ایده آل از این کار ابتدا باید با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید و سپس پزشک دستگاه مناسب با شرایط شما را انتخاب کند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام دستگاه است؟
بسیاری از افراد همیشه به دنبال بهترین دستگاه لیزر برای لیزر موهای زائد خود هستند. یکی از نکاتی که باید در مورد دستگاه های لیزر بدانید این است که همه آنها با پرتوهای لیزر مختلف کار می کنند و بر اساس نوع پرتو طبقه بندی می شوند، بنابراین همه آنها به یک شکل کار می کنند. در انتخاب دستگاه مناسب دقت کنید که دستگاه با آخرین تکنولوژی ها به روز شده باشد. در بین دستگاه های لیزر نمی توان چیز زیادی در مورد آنها گفت زیرا همه آنها تأثیرات مختلفی بر روی پوست های مختلف دارند. پس بهتر است برای انتخاب دستگاه مناسب پوست خود ابتدا با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

دستگاه لیزر موهای زائد

ویژگی های دستگاه لیزر موهای زائد استاندارد
برخی از ویژگی های مهمی وجود دارد که دستگاه های لیزر برای تاثیرگذاری بر موهای زائد باید داشته باشند. هر یک از این خواص به نوعی بر روی فولیکول های مو و پوست تاثیر می گذارد و می تواند باعث از بین بردن موهای زائد در زمان کمتری شود. برخی از این ویژگی های مهم عبارتند از:

موثر بر روی تمام پوست های روشن و تیره
فاصله زمانی مناسب بین عکس های دستگاه
داشتن سیستم خنک کننده قوی
عملکرد مناسب برای جلوگیری از سوختگی پوست
پرتوهای قدرتمند دستگاه و اثربخشی در زمان کوتاه
و…
انواع دستگاه لیزر موهای زائد
دستگاه های مورد استفاده برای لیزر موهای زائد با توجه به ویژگی ها و ویژگی های مختلفی تقسیم بندی می شوند که هر کدام در نتیجه تاثیر زیادی دارند. در اینجا قصد داریم با بررسی هر کدام شما را با ویژگی های هر دستگاه لیزر آشنا کنیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت
این دستگاه لیزر یکی از معروف ترین و موثرترین دستگاه های لیزری است که اکثر کلینیک های زیبایی از آن استفاده می کنند. این دستگاه دارای پرتوهایی با طول موج 755 نانومتر است که از عنصری به نام کریزوبیل ساخته شده است. یکی از ویژگی های بارز و کاربردی این دستگاه لیزر قابلیت حذف موهای زائد پوست تیره و روشن است. لیزر الکساندرایت به دلیل فرمولاسیون خوبی که دارد می تواند موهای زائد را در 4 تا 8 جلسه بسته به شرایط پوستی فرد از بین ببرد. اگرچه فاصله زمانی بین شات های این دستگاه کم است اما به دلیل داشتن سیستم خنک کننده قوی از سوختگی پوست جلوگیری می کند. یکی از پرطرفدارترین لیزرهای الکساندرایت، لیزر کندال الکساندرایت است که اکثر کلینیک های زیبایی از آن استفاده می کنند.

 

http://7bongah.ir/index.php/collection-of-groups/accessories/cosmetics-and-beauty/beauty-tools-and-equipment/laser-hair-removal-device



تعداد بازدید از این مطلب: 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : دو شنبه 23 اسفند 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
آخرین مقالات فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید